Fókuszban a vásárlóélmény

A sikeres és eredményes üzletért

Komplex megoldásokat nyújtok, hogy üzletében a vásárló, az ügyfél és az ott dolgozó munkatárs is jól érezze magát, és szívesen térjenek vissza.

I. A MEGFELELŐ ÜZLETHELYISÉG KIVÁLASZTÁSA

Segítek megtalálni márkájának,
termékeinek, szolgáltatásainak
értékesítéséhez legmegfelelőbb üzlethelyiséget

HOGYAN SEGÍTEK?

  • megfelelő üzletek felkutatása, kiválasztása,
  • környezettanulmány, piackutatás, piacelemzések készítése
  • üzletindításhoz szükséges üzleti tervek, beruházási tervek készítése
  • szerződéstárgyalások, közvetítés a bérbeadó és a bérlő között

KÉT ÉVTIZEDES SZAKMAI TAPASZTALATOM:

  • Egy vezető nemzetközi retail márka magyarországi sikeres üzlethálózat fejlesztése
  • Több tucat üzletnyitási projekt megvalósítása: Budapest, vidék, bevásárlóközpont, utcai üzlet…
  • Élő szakmai kapcsolatrendszerrel rendelkezem

II. ÜZLETHELYISÉG KIALAKÍTÁSA

Segítek olyan vonzó üzlethelyiséget
kialakítani, ami képviseli és tiszteletben tartja
a márka értékeit

HOGYAN SEGÍTEK?

  • üzletberendezési tanácsadás
  • olyan tervjavaslatok készítése, amely
    * képviseli és tiszteletben tartja a márka értékeit
    * kihangsúlyozza a termékeket, szolgáltatásokat,
    * vonzó a vásárlók és ügyfelek számára,
    * jól illeszkedik a környezethez,
    * ahol a munkatársak is jól érzik magukat
  • az üzletkialakítási munkák koordinálása, kivitelezés felügyelete

KÉT ÉVTIZEDES SZAKMAI TAPASZTALATOM:

  • több tucat üzletkialakítási projekt lebonyolítása: tervek előkészítése, tervegyeztetések, kivitelezési munkálatok felügyelete
    (referenciamunka: Yves Rocher magyarországi kozmetikai márkabolt hálózat kiépítése)
  • lakás- és üzletberendező végzettség és tapasztalat

III. MEGLÉVŐ ÜZLET MŰKÖDÉSI HATÉKONYSÁGÁNAK NÖVELÉSE

Segítek feltárni és megoldani azokat az
operatív problémákat, amelyek akadályozzák az üzlet
optimális és gördülékeny működését.

HOGYAN SEGÍTEK?

  • Az üzlet 360 fokos felmérése struktúrált kérdőív alapján. Vizsgált területek: retail szakmai szempontok, marketing, humán erőforrás, logisztikai folyamatok
  • Fejlesztési, megoldási javaslatok, új folyamatok kidolgozása
  • Új megoldások, folyamatok bevezetésének aktív támogatása

KÉT ÉVTIZEDES SZAKMAI TAPASZTALATOM:

  • Egy vezető nemzetközi retail márka több mint harminc üzletből álló magyarországi hálózatának sikeres vezetése
  • Aktív “field” tapasztalat: értem és tudom, hogy működik egy üzlet

IV. RETAIL-COACHING

Segítek, hogy munkatársai üzletének
elkötelezett nagykövetei legyenek

HOGYAN SEGÍTEK?

  • Az üzletben dolgozó munkatársak érzelmi intelligenciájának fejlesztésével képesek lesznek empátián alapuló személyes kapcsolat kiépítésére az ügyfelekkel, vásárlókkal.

KÉT ÉVTIZEDES SZAKMAI TAPASZTALATOM:

  • Egy vezető nemzetközi retail márka coaching szemléletű vezetője
  • Workshopok, képzések, és egyéni fejlődési projektek kidolgozása
  • Munkavállalói elkötelezettséget növelő programok kidolgozása
  • Business coaching végzettség és gyakorlat


További részletes információért vegye fel velem a kapcsolatot!