Retail Academy

A Retail Coach munkavállalói elkötelezettséget, vásárlói élményt és ezáltal árbevételt növelő képzési és coaching programja:

RETAIL ACADEMY

A Retail Academy egy az Ön, illetve az Ön által képviselt márka elvárásai alapján, személyre szabott képzési és coaching program a munkatársai számára. Nem csupán egy értékesítési és kommunikációs tréning, hanem egy utazás a vállalkozása mélyére. Egy 360 fokos felmérés alapján készülő program, amelynek során munkatársai globális tudásra tesznek szert. A programnak köszönhetően a munkatársak jobban megértik a vállalkozás céljait, elkötelezettebbek lesznek, ezért sokkal jobb teljesítményt nyújtanak. Üzletében növeli a vásárlói élményt és ezáltal üzletének árbevételét.

A program alapelemei

Vásárlóélmény

A retail egyik legfontosabb eleme, milyen élménnyel gazdagodik, és milyen hangulatban távozik a vásárló, hogy érzi magát az üzletben. Mi az, ami vásárlásra ösztönzi, és minek köszönhetően tér vissza egy következő alkalommal. Áttekintjük és elemezzük a termékkínálatot, az ár pozicionálását, a termékek kihelyezését és az üzlet általános hangulatát. Megvizsgáljuk a vásárlóval való kapcsolattartás formáit, az eladói és marketingkommunikációt, a vevőszolgálat működését és a törzsvásárlói rendszert.

Retail “must have”

Elkészítjük a retail szervezet „nem alkuképes” értékesítési előírásait, azaz megfogalmazzuk a betartandó játékszabályokat, amelyeket minden munkavállaló magáénak kell, hogy érezzen.

 Retail teljesítménymutatók

„Ami nem mérhető, az nem is létezik”. A retail teljesítménymutatók elemzése mellett a legfontosabb, hogy a boltokban dolgozó munkatársak tisztában legyenek azzal, melyik teljesítménymutató mit jelent pontosan, melyik teljesítménymutató a lényeges a bolt számára, professzionálisan tudják őket használni, és megértsék, hogyan növelhetik az árbevételt egyes teljesítménymutató javításával. A teljesítménymutatók megértése és rutinszerű használatuknak bevezetése egyrészt egy tréning, másrészt egyéni coaching keretében történik.

Az eladás / tanácsadás művészete

A retail kulcsa az Ember. Bármilyen jó a termék, bármilyen vonzó az üzlet, a siker kulcsa az emberekben van.  Az értékesítési csapat nem robotok csoportja, akik a boltban várják a vásárlókat, és csupán végrehajtják a felső vezetők döntései alapján készült előírásokat. Be kell őket vonni a folyamatokba, hogy magukénak érezzék és képviseljék a vállalat értékrendjét.

Eladó vagyok, vagy csak eladok?” Egy eladó legyen büszke a munkájára, tudjon hatékonyan kommunikálni a vásárlókkal, legyen képes empátián alapuló személyes kapcsolat kiépítésére.  

A cél, hogy ne csak a pénzkereset és a bejelentett munkahely miatt dolgozzon, hanem szeresse a munkáját. A legfontosabb pedig, hogy büszke legyen a cégre, amelyiknél dolgozik.

 A vezető missziója

Üzletvezető, area manager, területi vezető, executive vezető… A vezetőn múlik, hogyan irányítja a retail szervezetet, ezen belül a bolti csapato(ka)t, hogyan tartja kézben a boltot, hogyan növeli az árbevételt. Olyan coaching szemléletű vezetőkké kell válniuk, akik képesek a vásárló által is érzékelhető elkötelezett és pozitív hozzáállású csapatot építeni és vezetni.

Elkészítem az Ön vállalkozására szabott RETAIL ACADEMY munkavállalói elkötelezettséget, vásárlói élményt és ezáltal árbevételt növelő képzési programját.
Kérjen ajánlatot még ma!